Experienta
Asa cum aratam si în capitolul anterior asociatul coordonator Ec . Butuc Mihail a efectuat lucrari de reorganizare si lichidare la un numar mare de societati comerciale.
O experienta buna detinem si in alte domenii cuprinse in obiectul nostru de activitate cum ar fi: managementul general si financiar, audit financiar – contabil, marketing – vanzari si asistenta juridica.
Experienta profesionala este rezultatul muncii de echipa a propriilor specialisti.
Pentru sustinerea experientei profesionale a societatii se vor exemplifica cateva lucrari efectuate, structurate pe sectiuni.
LICHIDARI VOLUNTARE SAU ADMINISTRATIVE
Pentru acest segment de activitate, au fost finalizate pîna în prezent un numar de circa 50 lichidari voluntare si administrative, dintr-un numar de peste 100 de societati aflate în procedura lichidarii numirile fiind facute de AGA sau din oficiu de ORC.
Societatea practica politica colaborarii cu alti lichidatori persoane juridice si persoane fizice pentru proiectele mari , în care este necesara opinia , participarea si experienta tuturor celor care pot contribui la succesul lichidarii.
LICHIDARI JUDICIARE
In perioada trecuta, anterioara datei înregistrarii, asociatul coordonator Ec . Butuc Mihail a efectuat un numar de peste 30 de lucrari pe acest segment de piata.
In anul 2009, semestrul I au fost închise circa 10 dosare.
MANAGEMENTUL GENERAL SI FINANCIAR
Experienta noastra în aceste domenii se concretizeaza prin:
- Numarul relativ mare al dosarelor de lichidare instrumentate într-o perioada de timp redusa;
- Experienta profesionala a echipei în acest domeniu de activitate;
- Flexibilitatea în rezolvarea problemelor ce apar în functie de conjuctura;
- Lucrari de lichidare judiciara realizate individual si in numele societatii de membrii echipei;
- Modul de prezentare si promovare pe piata a activelor încat oferta si cererea sa conduca la realizarea vînzarii;
Ca management general societatea a încercat în principal atingerea urmatorilor parametri:
- Atragerea de surse si fonduri necesare pentru acoperirea costurilor procedurii de lichidare din sursele proprii ale debitoarei;
- Reducerea cheltuielilor de lichidare prin urmatoarele moduri:
- Restrangerea personalului;
- Consum minim de utilitatii, consumabile;
- Extrenalizarea serviciilor de paza prin licitatie care sa conduca la obtinerea pretului cel mai mic;
- Utilizarea personalului existent în cadrul societatii;
- Promovarea bunurilor patrimoniale ale societatilor în lichidare, în vederea maximizarii averii debitoare;
- Maximizarea averii debitoarei prin rezilierea contractelor defavorabile societatii;
- Luarea masurilor de paza si conservare a patrimoniului;
- Mentinerea bunurile debitoarei într-o stare de functionare acceptabila pentru a fi atractive la vanzare;
- Informarea corecta a potentialilor cumparatori cu privire la sarcinele de mediu care greveaza activele pe baza informatiilor cuprinse în bilantul de mediu ;
- Promovarea de actiuni pentru recuperarea creantelor societatii utilizand toate caile de atac legale;
- Efectuarea tuturor demersurilor pentru solutionarea unor probleme cu caracter social, acolo unde exista active de interes public;
MARKETING - VANZARI
Din punct de vedere economico-financiar, pentru o valorificare optima a bunurilor debitorului, se parcurg urmatoarele etape în procesul lichidarii:
- Prospectarea pietei prin a obtine informatii utile pentru compararea ofertei, executarea si terminarea operatiunilor de comert în interesul creditorilor;
- Vanzarea prin licitatie publica a bunurilor patrimoniale , într-un mod transparent operativ si la pretul cel mai bun oferit;
In esenta marketingul reprezinta un studiu al pietei care sa conduca în final la o valorificare a activelor/ bunurilor societatii în termenul cel mai scurt, cu costuri cat mai mici si la un pret cat mai mare.
Acest studiu tine cont de elementele particulare, care conduc la finalizarea unei proceduri de lichidare, marketingul fiind etapa prin care se ajunge la obiectivul fixat printr-o strategie adoptata care este personalizata în functie de conditiile concrete ale fiecarei societati în parte.
ASISTENTA JURIDICA
Societatea este consiliata permanent de doi consilieri juridici în toate domeniile: drept comercial; civil; penal; dreptul muncii; drept contencios administrativ.
De asemenea colaborarea cu avocati punctual pe dosare si spete si care vor fi prezentati în cadrul echipei de lucru propuse.